دستگاه میوه خشک کن انجمادی چیست؟

خشک کردن برخی از محصولات مانند میوه‌ ها و سبزیجات به واسطه حرارت امری مضر است و ممکن است آن ماده غذایی را دچار حساسیت کند یا خواص آن را از بین ببرد.

به همین دلیل تولید کنندگان از جایگزین این دستگاه‌ ها استفاده می ‌کنند که در آن مواد غذایی به صورت انجمادی خشک می شوند. در این روش ابتدا محصول یا ماده مورد نظر به وسیله دستگاه کاملا منجمد می ‌شود. بعد از آن آبی که در محصول بوده و حالا منجمد شده، از طریق فرآیند تصعید تحت خلا از محصول خارج خواهد شد.
امروزه با پیشرفت علم و اهمیت دادن افراد به موضوع سلامتی، میوه‌های خشک جایگزین تنقلات مضر شده است و افراد زیادی به این خوراکی‌های سالم روی آورده اند. از این رو تولید کننده‌های زیادی به این فکر افتادند تا برای خود دستگاه میوه خشک کن انجمادی تهیه کرده و در خانه یا کارگاه شروع به تولید کردن این میوه های خشک کنند.
اگر بخواهیم از مزایای این روش بگوییم، باید گفت علاوه بر این که باعث افزایش ماندگاری محصول خواهد شد، به دلیل کم شدن وزن محصولات، حمل و نقل آن هم آسان می ‌شود. همچنین بهره وری بالا، حداقل دستکاری و تغییر، کیفیت عالی و کاربرد گسترده این دستگاه، از دیگر مزیت‌ های آن است.

گروه صنعتی گزلین طب با داشتن مهندسین توانمند و تصحیل کرده در رشته های مرتبط این امکان را دارند تا برترین کیفیت و کارایی را متناسب با نیاز شما و تولید کنند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *